Avatar billede cortx Nybegynder
26. maj 2007 - 22:09 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Enigma sang

Hey alle sammen ;)

Der findes en sang som hedder noget med enigma. Er ikke klar over om det er kunstneren eller om det er selve titlen.

I sangen er der noget nærmest kirke/opera musik/"åååuuuh", samtidig med at der er blandet rap/hip hop ind i.

Håber i kan hjælpe mig,
hurtigt hehe ;)

På forhånd tak,
Rasmus Henriksen
Avatar billede screem_brille Novice
26. maj 2007 - 22:11 #1
gruppen hedder enigma, og har lavet 4 albums mener jeg (jeg har ihvertfald 4 hele album med dem)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. maj 2007 - 22:11 #2
Jep, prøv at se om du kan finde nummeret i listen her:
www.kortlink.dk/3w3w
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. maj 2007 - 22:12 #3
Mea Culpa
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. maj 2007 - 22:14 #4
Avatar billede screem_brille Novice
26. maj 2007 - 22:14 #5
faktisk alle deres numre på første album er den slags musik, så oræcis hvilket du tænker på er svært at sige.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. maj 2007 - 22:15 #6
Det fremgår ikke tydeligt, men du kan høre en snas af hvert nummer ved at trykke på den lille node i venstre side på mit link. Og ja, jeg er helt enig med screem brille - alt deres musik lyder som du beskriver, så tag dig god tid og pløj dig gennem listen. ;-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. maj 2007 - 22:18 #8
jeg er helt vild med enigma, og jeg synes ikke sangen er ens..O)

hør feks. the voice of enigma, det er sikkert den du mener..O)

http://www.amazon.com/gp/recsradio/radio/B000002URV/ref=pd_krex_listen_lm/105-4127796-5443601?ie=UTF8&refTagSuffix=lm
Avatar billede screem_brille Novice
26. maj 2007 - 22:24 #9
det ændrer ikke på hele deres første album er samme slags "munke" musik, ERA, med nummeret ameno vil så sikkert også falde i din smag, eller Enigma med return to innocence.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. maj 2007 - 22:28 #10
tror klart det er Mea Culpa, da det er en af deres mest populærer numre med .. munke stemmer/stemning..O)

med hvad siger du, cortx.??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. maj 2007 - 22:31 #11
hmm, tænker på om du mener, "the dream of the dolphin" klart mit ynglings nummer iøvrigt..??
Og igen bestselleren på det album.O)
(the return to innocent)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. maj 2007 - 22:56 #12
nå, du fik hutig hjælp..O)

For vi så også hurtig respons.??
Avatar billede kox Nybegynder
27. maj 2007 - 11:16 #13
Avatar billede nce Novice
29. maj 2007 - 20:11 #14
Den sang de kom frem med først hed vist return to innocence, der var også noget med munke mener jeg.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. maj 2007 - 20:19 #15
cortx..respons..!!!
Avatar billede screem_brille Novice
29. maj 2007 - 20:25 #16
return 2 innocence kom først på deres (såvidt jeg husker) 3 album, et andet kendt nummer er sadeness
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. juni 2007 - 09:58 #17
lukketid..??
Avatar billede cortx Nybegynder
11. august 2007 - 01:51 #18
Shiit, undskyld til jer alle for ikke at have svaret, havde fuldstændig glemt den her tråd - undskyld..

Men det er slet ikke det musik i skriver, desværre. Måske er det bare mig der har bildt mig selv dét ind med enigma. Sangen er "tit" i radioer, men det er ikke helt så munke agtigt. Og det en kvinde der "nynner". Blandet med en slags hip/hop.

Hvis i ikke har flere bud, så må i lige sige til, så jeg kan få lukket hehe :)