Avatar billede default Nybegynder
26. maj 2007 - 17:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Glemt kode til micro sd kort?

Hejsa

Jeg står med et lille problem, jeg har for lang tid siden sat kode på min microsd kort i min nokia tlf, det er over et år siden at jeg gjorde det, så jeg har glemt koden.
Da jeg skal have ny telefon snart, skal jeg jo også kunne tage microsd kortet med over, men det kan jeg jo ikke uden kode. Lige nu har jeg adgang til kortet fra min nuværende mobil, men ikke i andres.

Er der nogen mulighed for at se koden, eller slette den? Når jeg nu ikke kan huske koden!
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2007 - 21:39 #1
det må stå i din manual hvordan man gør?
Avatar billede limi Nybegynder
27. maj 2007 - 01:50 #2
kopier inholdet over til en computer og formater kortet
Avatar billede default Nybegynder
06. juni 2007 - 19:53 #3
Når jeg putter den i kortlæseren, så kan den ikke finde kortet
Avatar billede default Nybegynder
11. september 2007 - 07:39 #4
Lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. september 2007 - 12:10 #5
Løsningen?
Avatar billede default Nybegynder
11. september 2007 - 15:13 #6
Købte et nyt kort