Avatar billede thomasdb Nybegynder
26. maj 2007 - 13:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

import af mp3 til itunes

hej,
jeg er igang med at flytte mine musikfiler fra min windows pc til min nye dejlige mac.
jeg har flyttet mine mp3 filer til : musik - itunes - itunes music. men når jeg forsøger i itunes at importerer vil den kun vælge enkelte filer og ikke hele mappen at importere, hvad gør jeg forkert ?
Avatar billede egonspock Seniormester
26. maj 2007 - 14:10 #1
Du kan jo evt. blot vælge alle filer ved først at vælge en, derefter trykke æble-a for at vælge alle, og så trække dem over.
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. maj 2007 - 14:18 #2
I itunes gå ind under filer, vælg føj mappe til bibliotek, vælg mappen og vupti. Det virker for mig, kan vælge min musik mappe hvor der ligger op til 3 lag undermapper og alt kommer med
Avatar billede thomasdb Nybegynder
26. maj 2007 - 15:47 #3
æble - a kan man ikke. Undkyld jeg spørger sikkert dumt, men jeg kan ikke finde "Filer" nogle steder !
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. maj 2007 - 15:56 #4
åben itunes, kig øverst. over play knappen. Der burde stå filer  rediger  betjening  oversigt  butik  avanceret  hjælp

Findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar ;)
Avatar billede thomasdb Nybegynder
26. maj 2007 - 17:33 #5
i selve itunes har jeg ingen menu linie, men i baggrunden har jeg: æble - itunes - arkiv - rediger - oversigt osv.
Avatar billede thomasdb Nybegynder
26. maj 2007 - 17:47 #6
det er en mac jeg har, ikke en pc.
Avatar billede drgonzo Praktikant
26. maj 2007 - 18:01 #7
der må stadig være en der hedder noget med føj mappe til bibliotek
Avatar billede egonspock Seniormester
26. maj 2007 - 18:33 #8
Vi må hellere få betegnelserne på plads. Når du skriver i baggrunden har du "æble - itunes - arkiv" osv. så er det det vi kalder for menuen. For at finde "føj til bibliotek" skal du vælge arkiv i den linje.
Jeg har lidt svært ved at forstå at du ikke kan få æble-a til at virke, men det er nok en af de ting, der absolut skal ses hands-on. Måske burde du overveje at melde dig ind i en brugergruppe og spørge der: http://www.apple.com/dk/usergroups/