Avatar billede ods Nybegynder
02. juni 2001 - 12:52 Der er 11 kommentarer

Praktikplads

Hej,

er der nogen her som kender et firma som kunne bruge en praktikant inden for webdesign...???

Jeg er en pige på 25 år og kommer fra København.

Jeg venter spændt.
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 12:59 #1
Hvor ikke bare kontakte dem selv?
Her er lidt at starte med: http://search.dk.altavista.com/cgi-bin/query?aveenc=1&pg=q&sc=on&q=webdesign&kl=XX&what=dk
Avatar billede jd Nybegynder
02. juni 2001 - 13:07 #2
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 13:10 #3
jd> 800000 flere hits end dig så jo: www.altavista.dk
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. juni 2001 - 13:13 #4
:)
Avatar billede jd Nybegynder
02. juni 2001 - 13:16 #5
hotpop-> Det siger vel bare noget om hvor meget Google\'s database indeholder mere end altavistas. Desuden bliver resultater sorteret efter hvor godt de matcher, og meningsløse ord bliver sorteret fra i Google.
Nå, lad os ikke spamme ods\' spørgsmål mere.
Avatar billede hotpop Novice
02. juni 2001 - 16:27 #6
jd> sålæs hvad jeg skriver: JEG har 800.000 flere hits end DIG!
Avatar billede jd Nybegynder
02. juni 2001 - 16:33 #7
hotpop-> Okay, okay, men da jeg stadig mener at google er bedst, vender vi den lige om: Google finder kun de relevante sider! :)
Nu nægter jeg altså at spamme det spørgsmål mere! :)
Avatar billede yaief Nybegynder
04. juni 2001 - 23:05 #8
øh - finde relevante sider med - webdesign? Jeg meget lidt tiltro til en søgebot der kan udregne relevans.

Men  - ods:: Prøv lowelintas.dk (STORT firma, fedt firma - kender en der arbejder der)
                  wizards.dk (vokset en del, får dig ind i branchen)

ellers... naej, jeg holder ikke mine \"firmaer\" up-to-date nu da jeg selv er i branchen som selvstændig :-)
Avatar billede device Nybegynder
05. august 2001 - 14:12 #9
Hej ods
Her kommer et relevant svar på dit spørgsmål...
Vi kan godt bruge en praktikant - du er velkommen, hvis det fortsat har din interesse.
Ring til mig på 70232490
Hilsen Poul
Avatar billede pinkfloor Nybegynder
08. august 2001 - 14:21 #10
Vi kunne måske godt være interesseret.

Ring til mig på 20 40 44 30!!

Se i øvrigt www.pinkfloor.com.
Avatar billede staz Nybegynder
13. august 2001 - 12:08 #11
Jeg har set hvor heldig ods er på dette spm. så jeg mangler egetenligt også en praktik plads, bare i Nordjylland. Er ved og tage uddannselen som mediegrafiker. Altså både webdesign og trykt kommunikation. Håber det giver pote.

---- Staz ----