Avatar billede lundorff-net Nybegynder
25. maj 2007 - 19:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth bruger cpu 100%

Hejsa
Jeg har et alvorligt problem med en bluetooth dongel!! Lige så snart den bliver tilsluttet, så starter der en svchost.exe der bruger 100% cpu kraft, mskinen bliver fuldstændig lammet og kan ingen ting :-(
Det er til et Microsoft Medie Center keyboard & mus, der er Mediecenter på pc'en!

Der er 200 point til den der kommer med løsningen.

Mvh.

Jan
Avatar billede boxer Nybegynder
25. maj 2007 - 21:01 #1
Start med at afinstallere og geninstallere den.
Nye drivere hvis de findes...
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
25. maj 2007 - 21:19 #2
Alt det er prøvet, desværre uden held :-(
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
28. maj 2007 - 00:40 #3
Der sker vist ikke mere her, så jeg prøver at reinstallere hele l****t :-(