Avatar billede feodor Nybegynder
25. maj 2007 - 10:35 Der er 2 kommentarer

Udvikle online community

Jeg går lidt med nogle idéer til et online community - lidt á la Facebook eller Myspace men med et helt andet fokus.
Jeg kunne godt tænke mig lidt mere viden om hvordan sådanne communities er opbygget - programmeringssprog osv.
Hvad ville en ung programmør ca. skulle have for sådan en opgave. Ved godt det er svært at vurdere uden flere detaljer, men lad os sige for den grundlæggende udvikling af site baseret på profiler.
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
25. maj 2007 - 10:49 #1
php med en MySQL database..
Kan også brygge noget sammen for dig, og kniber det med at finde et sted at have siden, kan vi også finde ud af det..
Tilføj mig på MSN hvis det er: daniel@dtweb.dk
Avatar billede arne_v Ekspert
27. maj 2007 - 02:53 #2
Jeg vil anbefale at tage fat i noget eksisterende community software fremfor
at udvikle fra scratch - det er meget dyrt at udvikle den slags helt fra bunden
af.

Der er masser af communities i PHP.

Der er også en del i ASP.NET.