Avatar billede betz Nybegynder
25. maj 2007 - 01:03 Der er 12 kommentarer

Site vudering

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om http://delikatesser.frac.dk/

ang. designet, farverne, om siden er overskueligt osv. :)

få forhånd tak
Avatar billede jamiros Novice
25. maj 2007 - 01:13 #1
Fint overskuelig, men delikatesser kræver nok lidt flere billeder og så ville jeg nok arbejde med logoet og finde en mindre markant farve så de kommende billeder kan få visuel plads.
Avatar billede jamiros Novice
25. maj 2007 - 01:20 #2
Bliver nød til at smide en kommentar mere :-)
oscommerce er meget lidt visionært. design og kode er ikke blevet udviklet i mange år efterhånden. Håber ikke jeg er for grov ;-)
Avatar billede jamiros Novice
25. maj 2007 - 01:21 #3
Se evt. www.marstrands.com for inspiration til hvordan man kan lave en shop
Avatar billede betz Nybegynder
25. maj 2007 - 01:44 #4
nej nej du er skam ikke for grov :) kan godt se hvad du mener.

der skal nok komme en masse billeder på siden. og baggrundsfarven bliver nok også ændret så den bliver lidt lysere.

Logoet er bare et midlertidigt et som jeg lavede på 5 min.
Avatar billede jps6kb Novice
25. maj 2007 - 11:01 #5
Det eneste jeg umiddelbart har, er at siden generelt er for mørk. Mangler nogle skarpere farver. :)

Når jeg tænker mad, tænker jeg ikke på matte farver eller mørk grøn. Helst ikke. :)
Avatar billede lasraven Nybegynder
25. maj 2007 - 14:34 #6
nu når du ref til din online shop. ville jeg personligt. opbygge din " hoved side " så selve farve temaet passer til din shop del. så du ikke føler du bare blir smidt væk.

:)
Avatar billede betz Nybegynder
25. maj 2007 - 15:07 #7
Hej.

Tak for jeres kritik og meninger. Jeg har prøvet at rette farverne lidt, så de ikke er så mørke, iforhold til før.

http://delikatesser.frac.dk/index2.php

Hvad syntes i om de nye farverne? er de stadig for mørke?
. Logoet er stadig et midlertidigt et.

MVH. Betz
Avatar billede abrjonline Nybegynder
25. maj 2007 - 15:20 #8
Hej betz
Syntes det er en fed side, syntes begge sider var fine. Godt og overskueligt design. Du skal nok overveje at præge designet på shoppen lidt efter det du har på iden så den ikke skiller sig så meget ud fra de andre ting..

ellers fin side og godt, enkelt og professionelt design
Avatar billede groop Nybegynder
25. maj 2007 - 23:39 #9
Hej Betz.

Jeg synes du skal finde nogle farver der er mere friske end dem du anvender på nuværende tidspunkt. Siden virker lidt kedelig og tung.
Derudover er siden meget overskuelig, men der er heller ikke ret meget indhold endnu.
Mit foreslag til design er gammel hjemlig/gårdagtig idyl kombineret med ekslusive delikatesser/produkter. Du kan få inspiration fra de produkter jeres webshop sælger (etiketter: oliven, trøffler, mostarda og balsamico).
Held og lykke.
Avatar billede betz Nybegynder
26. maj 2007 - 16:30 #10
Mange tak for jeres vudering.

Smid endelig svar, så jeg kan dele nogle point ud ;)

MVH. Betz
Avatar billede betz Nybegynder
29. maj 2007 - 20:51 #11
Hey igen,

Har prøvet at lave et nyt design til siden, og kunne godt tænke mig at høre jeres mening om den.

http://delikatesser.frac.dk/index.php

MVH. Betz
Avatar billede groop Nybegynder
31. maj 2007 - 23:43 #12
Efter min mening er det klart bedre end det første design. Måske ville hvid baggrund bag produkterne virke bedre? Ellers kan du nøjes med at tilføje et mellemrum mellem "print side" og den grønne baggrund med produkterne. Derudover er den grå baggrund måske en anelse for mørk?
Blot nogle forslag - God vind.