Avatar billede dingo2 Nybegynder
24. maj 2007 - 17:58 Der er 5 kommentarer

Problemmer med at vise side korrekt i frames

Først må jeg hellere lige forklare hvad det er jeg gør og hvorfor.

Jeg har en side på nettet som jeg køre i en frames, så jeg på den måde altid har mit domain navn øverst.

Problemmet er bare at den side jeg køre har en session eller cookie eller lign, da den er en del af et større website er der et bestemt link som jeg bruger, så den kommer over på min del af siden.

køre jeg siden alene med det originale link, virker den fint nok

Men i frames skifter den til hoved siden på sitet når man klikker på links...

Den skulle jo gerne blive på min del af sitet hele tiden..

Nogen der ved hvordan man knækker den.
eller eventuelt noget kode der kan hjælpe den på vej
så den bliver hvor den skal...
Avatar billede canedo Nybegynder
24. maj 2007 - 19:49 #1
Jeg ved ikke om jeg har forstået spørgsmålet rigtigt, men hvis det site du sætter ind i eget frameset linker har sat target="_top", så vil links altid havne i toppen af siden uanset andre frames m.v.
Avatar billede dingo2 Nybegynder
24. maj 2007 - 20:18 #2
hmm.., det må jeg lige forhøre mig om

men alle forslag er velkommen

:-)
Avatar billede jamiros Novice
25. maj 2007 - 00:46 #3
smid noget kode :-)

Men måske har du glemt at navngive dine frames og target dine links til rette frame :-)
Avatar billede dingo2 Nybegynder
25. maj 2007 - 17:01 #4
tja, det er jo det der lidt er problemmet.
jeg har jo ikke nogen links de ligger jo på det andet site.
så har jo ikke rigtig noget kode, jeg forwarder jo bare til siden eller åbner den i frames... (helst frames)

Men venter pt på svar fra firmaet bag, lige nu er de blevet gjort opmærksom på problemmet, men de kender ikke selv løsningen på det i nu...
Avatar billede roenving Novice
27. maj 2007 - 00:50 #5
Måske et link ville hjælpe på forståelsen ...