Avatar billede h-henneberg Nybegynder
02. juni 2001 - 10:08 Der er 11 kommentarer

Hvor mange der er online

Hej er der nogen der kan hjælpe med at få en php kode der viser hvor mange der online???
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
02. juni 2001 - 10:14 #2
har du ikke en anden?
Avatar billede iss Novice
02. juni 2001 - 10:15 #3
Det er den eneste jeg har lavet......
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
02. juni 2001 - 10:17 #4
lort for jeg kan ikke finde ud af det SQL
og den er også alt for stor den du har
NÅå men jeg håber der kommer en anden med en god en
Avatar billede iss Novice
02. juni 2001 - 10:20 #5
Nu har jeg set en brugere online uden SQL, men jeg kan sige dig at det næsten kræver SQL, da uden SQL vil kræve MANGE resurcer.
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
02. juni 2001 - 10:24 #6
jamen kan det lade sig gøre at lave en uden MySQL?
Avatar billede iss Novice
02. juni 2001 - 10:29 #7
Ja, og har set en tysk en... Men vælg en med MySQL eller en anden database....
Avatar billede h-henneberg Nybegynder
02. juni 2001 - 10:33 #8
ja men jeg har jeg har access og jeg kan ikke finde ud af MySQL :-(
Avatar billede iss Novice
02. juni 2001 - 10:34 #9
Hvis du følger ReadMe.txt skal der ikke være nogle problemer.... ellers spørg...
Avatar billede barefoot Nybegynder
02. juni 2001 - 10:37 #10
Jeg har set at der er en variabel som hedder $HTTP_STATE_VARS.
http://php.net/manual/en/ref.session.php

Kan du ikke bruge den?
Det er et array som skulle indeholde alle sessions. Hvis man så giver alle brugere en session så skulle det kunne ses der.
Avatar billede iss Novice
13. juni 2001 - 13:00 #11
Hvis du virkelig ikke kan finde ud af MySQL har jeg fundet en uden:
http://www.net.dialog.dk/~p1/dl/users-online.txt
Jeg mener dog ikke den er så meget værd, da den ikke er særlig præcis....