Avatar billede bobbedude Nybegynder
02. juni 2001 - 09:25 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Lidt Feedback tak

Jeg har lige lavet http://www.rc-media.dk/web/temp/velcome-dk.asp som er et oplæg til en kunde ( teksten er bare ikke klar endnu )men det er en blanding af Flash og asp, jeg vil gerne have en mening om layout og virke måde tak :ø)
Avatar billede dan222 Nybegynder
02. juni 2001 - 09:33 #1
Den er flot. Nem og overskuligt med flot grafik.

Helt klart en vinder *S*
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2001 - 09:36 #2
Ser ikke værst ud, men kunne du da ikke lade navigationsmenu blive stående på skærmen, og så lade resten af siden skifte ved klik på menupunkter, det ville se meget bedre ud . Endvider køre du i et format medllem 800x600 og 1024x768. Kunne du ikke blive i 800x600?
Prøv endvider i stedet for den hvide kant, at lægge et mørkt træpanel som baggrund, det vil se godt ud.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
02. juni 2001 - 09:42 #3
Flot, men tung. Godt den ikke ligner alle de sider man efterhånden ser på nettet!

Under jagt passer menu-stregen ikke helt sammen i toppen. Ellers flot side!

9/\\@13
...Minus-[Fordi den er lidt tung]
...Plus-[Den ligner ikke alle andre sider på nettet]
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2001 - 09:42 #4
Du udnytter da ikke flash efekterne , det kunne du da lige så godt have bygge i asp /html det hele. Jeg kan da åbene det hele i frontpage uden prob.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2001 - 09:43 #5
Karater 8 @13, da du ikke udnytter eftektene i dit værktøj
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2001 - 09:48 #6
Aaha du kan godt få 9 @ 13 , da kalvi musiken lyder godt.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
02. juni 2001 - 09:52 #7
Siden er som sagt ikke færdig endnu på http://www.rc-media.dk/web/temp/ er den egentlige start side og meningen er at man skal kunne vælge 7 sprog og at alle sprog skal vises på samme sider som dem i kikker på. Via asp og global.asa bliver den korrekte sprogversion loadet ind til brugeren. Flash bliver brugt i menuen fordi jeg så kun behøver hente et element når brugeren vælger sprog. Har nogen prøvet at klikke på guitaren på siden ?
Avatar billede bobbedude Nybegynder
02. juni 2001 - 09:53 #8
Ups glemte at fortælle at grafikken skal komprimeres generelt, men det er som sagt kun et prøve layout.
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. juni 2001 - 10:11 #9
ser godt ud ja, men ved ikke om der er andre end mig der får \"streger\" som ved grafik-fejl.
Dette både på forsiden og selve.
Set i Opera5, i 800*600.
Se shots fra mit kig på:
http://annika.dk/eksperten/77995_01.jpg &
http://annika.dk/eksperten/77995_02.jpg

Der kan du også se scroll i 800*600
Avatar billede bobbedude Nybegynder
02. juni 2001 - 10:19 #10
Siden er optimeret til Microsoft Internet Explorer
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. juni 2001 - 10:19 #11
Opera 5.. tsk tsk
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. juni 2001 - 10:24 #12
bubbe: maybe... men synes lige så godt at det kan gøres opmærksom på det.
og nomiz: man bliver hurtigt glad for den, omend jeg havde den der \"tsk tsk\" holdning dengang.

og da alt andet ser ud til at virke, så er det jo trist med sådan en bug!..
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. juni 2001 - 10:48 #13
Jeg tror at mange kan overse den menu der kommer frem når man
trykker på et punkt ude til venstre. Men ellers er det da noget
kunden kan være stolt af at have :o)