Avatar billede frewald Nybegynder
24. maj 2007 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Max antal fysiske CPU'er på Vista?

Simpelt spørgsmål, men kan ikke finde svaret nogen steder;

Hvor mange fysiske CPU'er understøtter Vista?
I XP kan man ha' 2 stk fysiske, uanset antallet af cores i de enkelte - men hvordan forholder det sig i Vista. Og gerne et link der bekræfter informationen; lidt surt at indkøbe en 8 socket maskine med quadcore CPI'er og det så ikke virker :)
Avatar billede bleze Nybegynder
24. maj 2007 - 11:59 #1
http://techgage.com/article/windows_vista_version_comparison

Der står at den største Vista version, Ultra, understøtter dual cpu
Avatar billede frewald Nybegynder
24. maj 2007 - 13:54 #2
Tak for hjælpen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. maj 2007 - 20:00 #3
Du skal slet ikke bruge vista til sådan et kort - du skal over i server OS.
Avatar billede frewald Nybegynder
25. maj 2007 - 09:22 #4
john_stigers> Vil også igang med at se om de apps der skal bruges kan køre på server2003 - ville bare helst ha det kørende på Vista. Men sådan skulle det ikke være :)
Avatar billede frewald Nybegynder
25. maj 2007 - 09:22 #5
(og stavefejl er gratis) ;)