Avatar billede ianian Nybegynder
24. maj 2007 - 01:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Den bedste og billigst af webhotel udbydere, hjemmeside konstrukt

Her en nuværende udbyder af webhotel hosting (surftown) som er total dårlige, ændre flere gange forudsætningerne for hvilke muligheder har har for at konstrukturere en hejmmeside... Ingen support, der er vær` at nævne...
Er der nogen der ved hvem af de mange udbydere, der er reale og giver de bedste muligheder/løsninger for web hosting + konstruktion af site...
Samt er billig og go` Helst af funktioner Gratis - også vågnede jeg !!!
Seriøst - Det må være en go` og real udbyder "et sted"

Kan nogen hjælpe - Jeg kan hjælpe med, aldrig benyt Surftown, til dækning af jeres behov...

På forhånd tak
Avatar billede it-dk Nybegynder
24. maj 2007 - 08:31 #1
Jeg bruger selv www.intergate.dk. Dem er jeg yderst tilfreds med. Mener du konstrukturere en hjemmeside med et program hos surftown? Hvis det er mener jeg ikke intergate.dk har det.
Avatar billede falexp Nybegynder
24. maj 2007 - 09:52 #2
www.One.com har det meste, samt en meget rimelig pris...
One.com er en innovativ leverandør af webhosting-ydelser. One.com (B-one) blev etableret i 2002 i Danmark og er i dag en af de førende virksomheder i Europa i formidling af domænenavne og salg af webhosting-ydelser.
Avatar billede korup Nybegynder
24. maj 2007 - 10:01 #3
Hejsa

Vil lige give mit bud:

www.unoeuro.com
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2007 - 11:30 #4
der er jo også (gratis) www.domaindirect.dk
Avatar billede olebole Juniormester
24. maj 2007 - 11:38 #5
<ole>

Du får cirka, hvad du betaler for. Under 50 kr. om måneden får du ikke noget ordentligt ... men f.eks. noget à la det b-one tilbyder

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2007 - 12:00 #6
og dog olebole, der er et superhotel www.servage.com
til 39 kr. pr. måned
Avatar billede fedora Nybegynder
24. maj 2007 - 20:14 #7
Servage leverer kvalitet. Der skulle ikke været problemer hos dem. Har kun hørt positivt om dem.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
25. maj 2007 - 17:57 #8
hvad har du brug for ?
Avatar billede overload.dk Nybegynder
29. maj 2007 - 13:50 #9
Hvis du er efter rigtig god service og hotel med rig funktionalitet så tag evt. et kig på www.yourhost.dk - ikke gratis, men man får ofte hvad man betaler for :-)
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
29. maj 2007 - 14:07 #10
Kig evt. på www.sydjyskweb.dk (ja, det er mig)

Du kan evt.  kontakte mig, hvis der skulle være lidt mere specielt.
Avatar billede ianian Nybegynder
09. juni 2007 - 16:23 #11
Mange tak for hjælpen - Alle mand...

Undskyld, jeg ikke er vendt tilbage før nu - sygdom