Avatar billede ch007 Nybegynder
23. maj 2007 - 21:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Driver til lyd og Fn-knapper

Jeg har lige re-installeret en pcer. En pcer uden software overhovedet. Dvs. jeg ved ikke hvilken software jeg skal installere til at få lyd på pceren (og at Fn-knapperne virker).

Kan jeg se i konfigurationen et sted, hvilket multimediakort der sidder i og derefter søge efter den rigtige... ?

Xp siger der er et multimediakort... Men den kan ikke finde den rigtige driver.

Ligeledes vil jeg gerne kunne benytte Fn-genvejene igen
Avatar billede dimle Nybegynder
24. maj 2007 - 10:42 #1
Er det et on-board grafikkort (som det formodenligt er) går du på producentens hjemmeside søger efter navnet på dit bundkort, hvis det er en stationær. Hvis det er en bærbar kan du blot søge på modelnavnet. Her skulle du så gerne kunne finde en helt pakke med bundkortsdrivere.
Avatar billede ch007 Nybegynder
24. maj 2007 - 14:10 #2
Tak for det dimle... Der er et lille problem. Jeg får følgende:

http://drivers.zitech.dk/zitechcms/default.asp?tocID=1&curFolder=/Lydkort

Skal jeg så prøve alle 20?
Avatar billede dimle Nybegynder
24. maj 2007 - 17:03 #3
Sludder jeg har skrevet... jeg mener selvfølgelig lydkort og ikke grafikkort i første linie.

Du skal ind her:
http://drivers.zitech.dk/zitechcms/default.asp?tocID=1&curFolder=/Motherboards

...og så skal du have fundet navnet på din bundkort/motherboard og så downloade alle de drivere der hører til dette.
Avatar billede ch007 Nybegynder
25. maj 2007 - 12:01 #4
Hej igen Dimle...

Hvordan finder jeg: "...og så skal du have fundet navnet på din bundkort/motherboard" ??

Det er en bærbar...
Avatar billede ch007 Nybegynder
03. juni 2007 - 21:59 #5
Lukker :(
Avatar billede dimle Nybegynder
04. juni 2007 - 11:09 #6
Jamen, velbekom..