Avatar billede naebet Nybegynder
23. maj 2007 - 19:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Siden vises ikke rigtigt

Hej

Jeg har installeret Apache2 og sat det op så det ummiddelbart virker. Jeg har et enkelet problem med en af mine sider der inderholder nogle behaviors lavet i dreamweaver. det er dropdown lister med links. er der noget jeg skal sætte op i apache og hvor?
Avatar billede showsource Seniormester
23. maj 2007 - 20:25 #1
nix, det er noget javascript som fejler i din browser...
Er jeg ret sikker på!

Anyway, så har det har intet med Apache at gøre!
Avatar billede naebet Nybegynder
23. maj 2007 - 20:35 #2
jeg har samme side kørende på en IIS6 uden problemer. både Firefox og IE kan åbne den uden problemer. kan det være rettigheder på selve filen der kan volde problermer? kører Ubuntu 7.04
Avatar billede showsource Seniormester
23. maj 2007 - 20:40 #3
hmmm, det tror jeg sgutte!
Altså, serveres noget html til browseren, ja, så får du det jo!

Og at Apache skulle hindre noget javascript, tvivler jeg/tror jeg ikke på!

Tjek lige at det er samme kode du bruger på begge domains...

Links vil jo være fint! :O)
Avatar billede naebet Nybegynder
23. maj 2007 - 22:09 #4
koderne er ens da jeg har kopieret filen fra den ene server til den anden. jeg kan desværre ikke ligge nogle links.
Avatar billede naebet Nybegynder
30. maj 2007 - 20:43 #5
det er kun min index side der ikke virker, jeg laver en ny