Avatar billede schom Nybegynder
23. maj 2007 - 15:31 Der er 1 kommentar

Canon Ixus 60 - Panorma og Ayers Rock

Hej,

Jeg har et Canon Ixus 60 kamera. Jeg kunne godt tænke mig at tage panoramabilleder. Dvs. billeder som "overlapper". Men jeg har misted min manual og manualen findes ikke på nettet.

Mit spørgsmål  er:
Hvordan tager man panoramabilleder med et Canon Ixus 60?

Jeg er I australien og skal til Ayers Rock denne weekend. Det virker helt oplagt at tage panorama billeder af den sten...

Hilsen
Kristian
Avatar billede djmaster Nybegynder
21. juni 2007 - 17:45 #1
Jeg har selv et Canon Ixus 40 kamera, og jeg bruger aldrig dens egen panorama funktion. Istedet tager jeg bare en masse billeder og lader et program som autostitcg klare resten: http://www.pensionistedb.dk/autostitch.htm