Avatar billede prodoc Nybegynder
23. maj 2007 - 14:33 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

GRATIS Plugin til Word som converterer doc til pdf

Hej allesammen,
er der ikke nogen som kender en "plug-in" til word som er lig Adobe's egen plugin, men bare freeware?
Avatar billede mrbonus Novice
23. maj 2007 - 14:41 #1
Det vælter ikke med freeware på det område, men dette kunne være en mulighed

http://www.softpedia.com/get/Office-tools/PDF/PDFFree.shtml

der udskriver du dokumentet, til en "pdf dokument laver"
Avatar billede neoman Novice
23. maj 2007 - 14:45 #2
Jeg bruger selv denne her som fungerer fortrinligt: http://www.primopdf.com/
Avatar billede neoman Novice
23. maj 2007 - 14:46 #3
Den kan ikke alt hvad man kunne ønske sig - kan ikke lave bookmarks i pdf-en, så man kan have klikbar navigation derinde, men til basale formål er den god.
Avatar billede heeris Nybegynder
23. maj 2007 - 14:59 #4
Det er godt nok lidt overkill hvis du bare vil konvertere til pdf, men OpenOffice.org fungere, og kan lave bookmarks. Jeg henter mine word dokmenter ind i writer og gemmer dem som pdf. It works, men lidt en stor mundfuld
Avatar billede prodoc Nybegynder
23. maj 2007 - 15:00 #5
mrbonus> desværre så tagger dit program pdf filerne, men eller tak for hjælpen!
Neoman>Det er godt nok et stort program men tak for hjælpen! Neoman kommer du ikke med et svar? :)
Avatar billede prodoc Nybegynder
23. maj 2007 - 15:07 #6
heh ja måske en smule, men det er utroligt at der ikke findes en mindre model end et program på næsten 14 mb...:)
Det burde da kunne gøres på et program på 100 kb... :)
Avatar billede neoman Novice
23. maj 2007 - 15:23 #7
er ikke uenig med dig prodco (eller heeris), men skulle bare ha noget der virkede i en ruf, og gad ikke bruge timer på at lede efter noget som er perfekt :)
Avatar billede prodoc Nybegynder
23. maj 2007 - 15:26 #8
Har ledt, der er virkelig ikke noget derude.. fandt een som fyldte 7 mb... men der var reklamer i... :)
Avatar billede Spotgun Seniormester
23. maj 2007 - 15:28 #9
Jeg ved ikke om den kan lave bookmarks osv, men CutePDF fylder ikke alverden, og er gratis.

http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/Writer.asp
Avatar billede prodoc Nybegynder
23. maj 2007 - 15:36 #10
SpotGun kommer du ikke med et svar, jeg deler point midt over, for SpotGun din fylder "Kun" 6 mb... :)
Avatar billede Spotgun Seniormester
23. maj 2007 - 15:40 #11
Værsgo