Avatar billede christianv Nybegynder
22. maj 2007 - 18:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVD/CD drev - browsing mærkelig

Hej Eksperter

Jeg er stødt på et mærkeligt problem - Når jeg åbner mit CD DVD drev (vel at mærke ikke virtuelle, såsom f. eks Daemon Tools), viser den højt og flot mine ikoner. Men et lille sekund efter overpolstres samtlige ikoner på cd'en med Internet Explorer ikoner. Dog kan man se de oprindelige ikoner inde "bag" ved IE ikonet, og det er også det som markeres, når jeg markerer et directory/fil.

Her er et link til screenshot, som illustrerer mit problem:

http://peecee.dk/?id=47408
Avatar billede christianv Nybegynder
22. maj 2007 - 19:18 #1
I øvrigt, hvis jeg i TweakUI siger "repair icons" går det væk, men kun indtil næste reboot, så kommer det igen.

Håber virkelig i kan hjælpe, har lidt paranoia over det.
Avatar billede rh3985 Nybegynder
22. maj 2007 - 21:05 #2
Åbnes de prog. som skal? Hvad står der under egenskaber?
Avatar billede christianv Nybegynder
22. maj 2007 - 22:04 #3
Jeps, de åbner som de skal.

Jeg fandt i øvrigt selv ud af det: Efter at være kølet lidt ned over min surhed på Windows, gav jeg mig til at google på problemet, og sandelig om ikke at jeg finder ud af , at IE 7.0 er skyldig. Der stod man bare skulle slå "brug store ikoner" fra under egenskaber for skrivebord -> udseende -> effekter.. så rart at vide det ikke var virus.

Ellers tak for hjælpen