Avatar billede nhe Nybegynder
22. maj 2007 - 15:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Linksys PSUS4 Printserver problem

Jeg har en Linksys PSUS4 printserver der volder mig problemer. Den er konfigureret med IP osv. efter bogen. Jeg prøvet at tilslutte en Canon LPB5000 farve-laser.

Når jeg sætter USB-stikket i printserveren fryser den, og svarer ikke længere på noget som helst. Tager jeg USB-stikket ud igen og genstarter printserveren så kører den igen!

Jeg har lagt nyeste firmware i (den var der i forvejen, men har "upgraded" med fil downloaded fra Linksys)
Avatar billede megata Nybegynder
22. maj 2007 - 16:05 #1
prøv med telnet om det er muligt at logge ind og aændre noget der
Avatar billede nhe Nybegynder
22. maj 2007 - 16:11 #2
Nej - Den svarer ikke på noget, heller ikke Ping!
Avatar billede nhe Nybegynder
22. maj 2007 - 16:12 #3
Men jeg kan jo konfigurere den uden problemer når bare USB ikke sidder i!
Avatar billede pemo Nybegynder
19. juli 2007 - 10:04 #4
nhe: Har du fundet en løsning. Jeg skal bruge den til nøjagtigt samme printer.
Avatar billede nhe Nybegynder
19. juli 2007 - 10:14 #5
Nej - desværre ikke. Min konklusion blev at det ikke kunne lade sig gøre. Jeg talte med Linksys support og det var en ringe oplevelse. Men de kunne bekræfte at en del printere ikke fungerede med deres produkt. Bare ikke hvilke, eller hvad præcis der skulle opfyldes af krav..

Jeg lukker spm. her
Avatar billede pemo Nybegynder
19. juli 2007 - 10:43 #6
Interessant. Jeg har lige fået den anbefalet af en edb-leverandør.. - Fandt du en anden printserver der virkede med Canon'en?
Avatar billede nhe Nybegynder
19. juli 2007 - 11:00 #7
Nej. Det hastede lidt, så vi anskaffede en anden printer med indbygget netkort. Netkortet fra Canon kunne heller ikke skaffes ved vores leverandører, så jeg følte mig virkelig heldig :-)
Avatar billede pemo Nybegynder
19. juli 2007 - 11:04 #8
- Der er nogen solen altid skinner på :-)