Avatar billede escorpion Nybegynder
22. maj 2007 - 15:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mellemrum mellem <td>´s

Hej!

Jeg sidder og nørkler med html og design af hjemmesiden.

Mellem mine <td>´er, er der en pixel´s mellemrum. Jeg ved der er en simpel parameter der skal sættes, men jeg kan ikke huske hvad D R for 1.
Hverken Margin eller padding virker..
I en table, er to <td>´er ved siden af hinanden, sadt til 50% i width at tablen. Det urde da støde helt op til???

Mvh
Richi
Avatar billede roenving Novice
22. maj 2007 - 15:18 #1
<table style="border-collapse:collapse;">
Avatar billede olebole Juniormester
22. maj 2007 - 15:19 #2
<ole>

Umuligt at sige med sikkerhed uden kode, men prøv:
  <table style="border-collapse:collapse">

/mvh
</bole>
Avatar billede neoman Novice
22. maj 2007 - 15:28 #3
Jeg kan aldrig selv finde ud af hvad der er hvad - så når jeg skal have stylet en tabel  så bruger jeg denne wizard:http://www.somacon.com/p141.php
Avatar billede escorpion Nybegynder
23. maj 2007 - 08:34 #4
Tak for hjælpen alle sammen. Border-collapse virker fint. smid du lige et svar roenving
Avatar billede roenving Novice
23. maj 2007 - 08:37 #5
Tjah, med den tidsforskel på under et minut ligner det jo en deler !-)

Velbekomme '-)
Avatar billede olebole Juniormester
23. maj 2007 - 15:57 #6
Hehe ... det er helt okay, Jes. Du var trods alt først - men tak for din vanlige venlighed  ;o)