Avatar billede thonis Nybegynder
22. maj 2007 - 14:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sidehoved i højre side

Jeg har en side der ligger ned, jeg vil høre om det er muligt at sidehovedet stadig vises som om at siden står op. Altså sidehovedet skal når siden liger ned være i højre side, og sidehovedet i venstre.
Avatar billede thonis Nybegynder
22. maj 2007 - 15:54 #1
Det var da, vist noget være volapuk

der skulle have stået

Jeg har en side der ligger ned, jeg vil høre om det er muligt at sidehovedet stadig vises som om at siden står op. Altså sidehovedet skal, når siden ligger ned være i højre side, og sidefoden i venstre.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
22. maj 2007 - 16:38 #2
Det kan man faktisk godt, men ikke automatisk. Der er du nødt til at bygge dit sidehoved/fod op manuelt og "vende" det i den rigtige tekstretning. Kan være en hamper opgave alt efter hvordan layoutet er.
Avatar billede thegenuine Praktikant
22. maj 2007 - 16:49 #3
Nu ved jeg ikke, hvad det er, der skal ligge ned på siden. Hvis det er et diagram af en slags, kan du så ikke indsætte det i et lærred.
Avatar billede thonis Nybegynder
23. maj 2007 - 09:24 #4
Sidehovedet er bare et billede, så det kan jeg bare placere manuelt på hver side, der ligger ned, men i sidefoden har jeg indsat side x af y. Det kan jeg vel ikke flytte på. Det er vel nødt til at være i bunden selvom siden ligger ned.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. maj 2007 - 19:09 #5
Joeh, det kan du faktisk godt. Hvis du åbner sidefoden, placerer en tekstboks og indsætter side x af y i den, kan du faktisk flytte den rundt næsten, som det passer dig. En sidefod (eller -hoved for den sags skyld), kan godt indeholde andet end det, der lige står "inden for området" i den normale sidefod.

Billedet i sidehovedet kan du indsætte, lave til at flydende objekt og placere det der, hvor du ønsker. Det skulle ikke umiddelbart være nødvendigt med "manuelos" på dine liggende sider.
Avatar billede thonis Nybegynder
30. maj 2007 - 10:23 #6
Bare i orden "word-hajen", smid et svar så du kan få dine point
Avatar billede word-hajen Nybegynder
30. maj 2007 - 12:06 #7
Svar :-)