Avatar billede tuep Nybegynder
22. maj 2007 - 13:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Slutbruger licens

Hej Eksperter

Jeg roder med min først PC med Vista. Det ser tjekket ud, men jeg har et problem med Office pakken proff. 2003.
Den er blevet lagt pænt på (lovlig udgave) og alting virker. Word åbner, Outlook og alle de andre programmer...MEN..hver eneste gang kommer den op med en lang smørre med en slutbruger licens. Man skal blot acceptere, så virker det. Der er ingen sted man kan sætte flueben, så det ikke åbner op hver gang.

Er der nogen løsning, udover at ringe til MS, der som altid sender en rundt til alle verdenshjørner!

På forhånd tak og råb højt hvis der mangler indformation.

Tue P
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2007 - 13:42 #1
Har du aktiveret programmet. Det virker - 20 gange - tror jeg. Så skal det aktiveres. Enten via nettet eller pr. telefon. Har selv lige aktiveret pr. telefon, og det gik rigtig nemt, ingen senden rundt i verdenshjørner der.
Avatar billede tuep Nybegynder
22. maj 2007 - 13:58 #2
okay! Den tilbyder mig bare ikke at jeg kan aktivere via nettet eller kommer med et telefon nummer!?!?
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2007 - 14:13 #3
Gå i help menuen - der er et menupunkt, der hedder aktiver. Jeg mener også at du får et nummer til ms hvis du ikke er online
Avatar billede tuep Nybegynder
22. maj 2007 - 14:45 #4
Den bliver ved med slutbruger aftale licens!! Jeg har reg. alt hvad jeg har kunne finde. Har være på Genue-et-eller-andet og jeg smutter snart ud og skaffer en pirat udgave eller smutter til Ballerup og smider kværnen på deres bord!

Jeg vil ha´ XP tilbage :-(

Har ikke kunne finde noget tlf. nr.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2007 - 15:22 #5
Avatar billede tuep Nybegynder
23. maj 2007 - 09:09 #6
Hmmm, ja der stod en del og jeg har nu fået bekræftet at min Office er aktiveret (den skriver, så snart jeg trykker på ´aktiver program´ - "programmet er allerede aktiveret".)
Men den bliver ved med sin microsoft office slutbrugerlicensaftale!
Men...Word virker nu! Den kommer ikke med overstående meddelse. Det gør alle andre office programmer forsat.
Tror der er nisser i den her kværn!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. maj 2007 - 10:22 #7
du har hentet alle office opdateringer ?

http://office.microsoft.com/da-dk/downloads/default.aspx
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2007 - 10:34 #8
Måske skal du forsøge - selv om det er gjort - at aktivere de enkelte programmer igen. Der sker jo mange uforklarlige ting med IT. Ellers ville jeg kontakte ms - support. De er faktisk rigtig venlige.
Avatar billede tuep Nybegynder
23. maj 2007 - 10:52 #9
Alle updates er på plads og jeg har gen-aktiveret alle berørte programmer og genstartet. Eneste forskel er at Word IGEN kommer med meddelsen fra ´microsoft office slutbrugerlicensaftale´.
Der er vist ingen vej udenom. Jeg må ringe til dem der der suger os flade!

Tænk, det er første gang i mange år, jeg har en lovlig udgave og for første gang kan jeg ikke få lortet til at virke. Det virker lidt uhyggeligt!!
Avatar billede cyberspace Nybegynder
24. maj 2007 - 15:23 #10
ja der er fandme for uhyggeligt du! *LOL*
Avatar billede tuep Nybegynder
16. juni 2007 - 18:23 #11
MS, RIP!