Avatar billede kirkbye Nybegynder
22. maj 2007 - 10:36 Der er 4 kommentarer

3D tegning / animation af interiør

Jeg er til dagligt grafiker, men har et lille sideprojekt der omhandler interiør til dagligstuen. Dertil har jeg lavet nogle Illustrator artwork, som skal laves om til 3D og sendes til interesserede kunder.

Derfor skal jeg bruge en 3D illustratør. Jeg har ikke den store forstand på 3D, men kan sige, at det umiddelbart ikke er så krævende. Det drejer sig kun om 2 tegninger af en sofa og en lampe (på to forskellige artwork). Du vil selvfølgelig blive krediteret på illustrationerne.

Er det en opgave for dig, eller vil du vide mere, så smid et svar, så skal jeg nok vende tilbage hurtigst muligt.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
22. maj 2007 - 10:46 #1
Jeg har benytte mig af: http://www.showoffmedia.dk/
prøv ham - hils evt. fra Keld
Avatar billede kirkbye Nybegynder
22. maj 2007 - 18:32 #2
Jeg havde nu håbet på, at der var en med lidt fritid tilovers, som havde lyst til at hjælpe.
Avatar billede turbo2000 Nybegynder
06. juli 2007 - 17:41 #3
Hejsa jeg er interesseret, har du en mail man kan kontakte dig på?
Avatar billede kirkbye Nybegynder
06. juli 2007 - 20:12 #4
Ja selvfølgelig: mail@clarkkendt.dk