Avatar billede enevold Nybegynder
22. maj 2007 - 09:07 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hybrid kontra Sata harddisk

Jeg har lige bestilt en bærbar computer med hybrid harddisk. Hvori er forskellen/er bedre end med en Sata hardisk?
Avatar billede huset Praktikant
22. maj 2007 - 09:11 #1
Det er en mellemting mellem en flash hardisk og en alm HDD og ja den er hurtigere
Avatar billede huset Praktikant
22. maj 2007 - 09:11 #2
Avatar billede drgonzo Praktikant
22. maj 2007 - 11:02 #3
Avatar billede huset Praktikant
22. maj 2007 - 11:26 #4
Søgning ruules!!
Avatar billede drgonzo Praktikant
22. maj 2007 - 13:06 #5
Den er ikke nødvendigvis hurtigere. Arbejder du med ting der kan være i flash delen er den hurtigere, men skal du på disken skal den først spinne skiverne op. Der er fordele og ulemper ved hybrid disk. Læs linket til Wiki der er både fordele og ulemper listet
Avatar billede enevold Nybegynder
22. maj 2007 - 17:00 #6
Tak for alle svar
Avatar billede huset Praktikant
22. maj 2007 - 18:12 #7
og så tager du selv point - top flot. Jeg hjælper ikke dig fremover
Avatar billede drgonzo Praktikant
22. maj 2007 - 18:29 #8
nej det er sku ikke for smart gået det der, kan det evt være fordi vi ikke havde lagt svar du troede vi ikke ville have point? Normalt ligger man sine indlæg som kommentarer og når så spørger er tilfreds kan han bede dem der skal have point om at ligge svar. At selv beholde point kan resultere i du bliver meldt til coadmin og bliver deaktiveret, får karantæne eller andet og det er mega dårlig stil
Avatar billede drgonzo Praktikant
22. maj 2007 - 18:31 #9
Avatar billede enevold Nybegynder
23. maj 2007 - 06:46 #10
Jeg undskylder mange gange, men jeg har altid haft besvær med at finde ud af at tildele point. Hvordan kan jeg rette op det?
Avatar billede allanfo Praktikant
23. maj 2007 - 07:12 #11
Opret et nyt spørgsmål, læg et link til det her, og lad dem du synes har givet dig det rigtige svar lægge svar i det nye spørgsmål.
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. maj 2007 - 20:36 #12
Når du i fremtiden stiller et spm, når du så har fået løst problemet til din fulde tilfredstillelse, beder du dem du mener skal have point om at ligge et svar. Så markerer du deres navne i den box der kommer ved siden af boxen hvor du skriver indlæg og vælger accepter, så får alle lige mange point. Ellers kan du markere navnene og vælge "angiv selv point fordeling" hvis de ikke skal deles ligeligt :)
Avatar billede enevold Nybegynder
24. maj 2007 - 08:02 #13
Jeg takker drgonzo for hjælpen og håber at få svar fra dig.
hans
Avatar billede drgonzo Praktikant
24. maj 2007 - 11:26 #14
det hjælper ikke at ligge et svar nu hvor du selv har taget point. Det er også ligemeget med point, det er mere det at man hjælper og spørger så selv tager point, det er sku lidt nederen ;) Bare du husker det til en anden gang. Hvis du vil gøre mig glad så gå dine gamle spm igennem og få dem lukket. Enten be folk om at ligge svar, eller hvis dit spm ikke er besvaret så lig selv svar og behold point :)
Avatar billede huset Praktikant
27. maj 2007 - 07:22 #15
Kommentar: enevold

øhhh smed jeg ikke svar på dit spørgsmål eller er mit svar ikke korrekt ;)
Avatar billede drgonzo Praktikant
27. maj 2007 - 14:15 #16
huset - du har kun smidt kommentarer ;)
Avatar billede huset Praktikant
28. maj 2007 - 09:14 #17
Jeps men opretter kunne ha bedt mig smide