Avatar billede winzi Nybegynder
22. maj 2007 - 08:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar DVD til bilen

Hej,

Jeg er på jagt efter noget bærbart DVD udstyr til bilen.
Men jeg ved ikke hvor jeg skal kigge og hvad jeg skal kigge efter.
Det skal være med 2 skærme, og kunne sættes fast på nakkestøtterne.
Nogen der kan hjælpe mig?

Mvh
WinZi
Avatar billede cgleerup Nybegynder
23. maj 2007 - 06:59 #1
Jepsen, prøv at kigge forbi www.tjekout.dk - de fører highend udstyr, og til rimelige priser. - Jeg har selv en Nextbase SDV97ACB fra dem, jeg valgte så også at købe to trådløse hovedtelefoner. Det er super gode skærme og jeg fik montering til nakkestøtterne med - med en slags lynkoblinger tror jeg de kalder det, så man let kan tage skræmene med sig, så de ikke frister svage sjæle.

Skærme kan kobles sammen så man kan se den samme film på begge skærme hvis det er det man vil, men har man børn i to forskellige aldre er det jo fedt at de også kan vise hver sin film.

Link: www.tjekout.dk
Avatar billede winzi Nybegynder
23. maj 2007 - 10:04 #2
Mange tak for svaret. Jeg vil kigge på det. :)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
23. maj 2007 - 10:47 #3
I i hvertfald helt igennem lækre løsninger! håber du kan bruge det!