Avatar billede jesperc5 Nybegynder
22. maj 2007 - 04:29 Der er 5 kommentarer

Lacie eks. HD kan ej læses

Hej alle.

Jeg har nu siddet i en time og gennemlæst alle spørgsmål og evt. svar ang. lacie's ekstern hd.

Jeg har en 250 GB.
Jeg tilslutter den mit usb port (2.0): windows xp pro kan godt se der er kommet nyt hardware, den genkender den såmænd også og installerer den... MEN der sker intet i denne computer.
Den gider simpelthen ikke at læse selveste disken.

Any suggestions?

takker
Avatar billede nva Praktikant
22. maj 2007 - 07:58 #1
Hvis den ikke er partitioneret og formateret skal du ind under diskhåndtering og foretage de ting før den kan ses i 'denne computer'
Avatar billede jesperc5 Nybegynder
22. maj 2007 - 13:41 #2
glemte at tilføje at jeg HAR brugt den tidligere... og lavet backop af filer... så den er formatteret
Avatar billede nva Praktikant
22. maj 2007 - 13:43 #3
Hvordan ser diskhåndteringen den? Hvilket filformat vises der i diskhåndtering?
Avatar billede nva Praktikant
22. maj 2007 - 13:49 #4
Avatar billede nva Praktikant
25. maj 2007 - 09:05 #5
Respons?