Avatar billede stoestoe1978 Nybegynder
21. maj 2007 - 21:59 Der er 2 kommentarer

laver ny og ændre i gamle varenummer i C5 2.1 navision

dette er et meget simpelt ? tror jeg men da jeg sidder og mangler det igår hvis i forstår sådan en så giver det 200 point

lave nye og ændre gamle vare numre .
det vil sige når man sidder og laver fature kan man skrive en kode i vare nummer og så kommer der en skrift

ser frem til at høre fra jer

hilsen
stoestoe
Avatar billede jeppson Nybegynder
21. maj 2007 - 22:26 #1
jeg må sige at jeg ikke helt forstår hvad du mener...

Men i Navision C5 (nyere versioner) laves nye varer i LAGER / KARTOTEK / F2.
Ændring af eksisterende varenr. sker i LAGER / PERIODISK / ÆNDRE VARENR.

Hjalp det?
Avatar billede stoestoe1978 Nybegynder
23. maj 2007 - 08:00 #2
lad os sige jeg har en kode jeg skriver der hedder 032 og den skriver jogjdjkg og den vil jeg gerne ændre til hej mor og det er når jeg skriver fature