Avatar billede lionhcfs Nybegynder
21. maj 2007 - 16:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP Problemer efter opgradering af MySQL fra 4.1 til 5.0

Jeg er rendt ind i nogle problemer efter at have opgraderet min database fra v4.1 til 5.0.

Følgende forespørgsel returnerede tidligere en værdi, men efter opgraderingen får jeg en type mismatch på "Users > 0"... er der nogle indstillinger der skal ændres på eller ???

Set Rs = Conn.Execute("SELECT COUNT(UserID) AS Cnt FROM tbLogin WHERE iOnline = 1")
if NOT Rs.EOF then Users = Rs("Cnt")
if Users > 0 then......

mvh Lennert
Avatar billede arne_v Ekspert
21. maj 2007 - 17:17 #1
if CInt(Users) > 0 then......

maaske
Avatar billede lionhcfs Nybegynder
21. maj 2007 - 20:31 #2
ja.. det vil selvfølgelig gøre det men med et stort site som vi har med mange af den slags forespørgsler, så kommer det jo til at tage en krig at konvertere..  Jeg var mere interesseret i hvis der var en opsætningsmulighed i MySQL der gjorde at den returnerede de samme datatyper som den gjorde før
Avatar billede lionhcfs Nybegynder
09. februar 2009 - 18:09 #3
lukker