Avatar billede huset Praktikant
21. maj 2007 - 13:40 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Nyhedsbrev support

Aner ikke hvor dette skal smides, så prøver denne kategori!

Vi overvejer at få vores eget nyhedsbrev på vores site, men aner nada om dette, så håber en E bruger kunne sætte mig lidt ind i dette aspekt og hvilke ting jeg bør tjekke osv.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
21. maj 2007 - 14:31 #1
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
21. maj 2007 - 16:20 #2
Nu ved jeg ikke hvad jeres site går ud på, så det er lidt svært at vejlede, men det er utroligt vigtigt at gennemlæse vejledningen idet der er mange faldgrupper..

Er det en shop i kører og sælger ting indenfor beklædning, og i ved et salg giver mulighed for at en bruger tilmelder sig nyhedsbrevet må i f.eks. ikke sende reklamer om tøj hvis personen har købt sko m.v.....

Prisen for at lave fejl, og dermed udsende spam = 100,- kr. i bøde pr. udsendt mail, og minimum 10.000,-
Avatar billede huset Praktikant
21. maj 2007 - 18:22 #3
Sitet hedder laptopworld.dk og vi har snart et nyt design klart. Her tænker vi på nyhedsbrev.

Tror det er en fordel jeg NÆRLÆSER dit link, men er der forslag/råd du kan give
Avatar billede huset Praktikant
22. maj 2007 - 11:20 #4
hm hm - hvis folk selv acceptere de modtager nyhedsbrevene, så skulle der da ikke være et problem
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. maj 2007 - 11:37 #5
næ.... Det har du helt ret i :-)
Det er et spørgsmål om
* Ikke at udsende for tit
* At man kommer med noget unikt når man udsender (rabat/konkurrence/eksklusivt tøj eller tilbud m.v.)
* At man skiller sig ud fra mængden
* At man forstår at bringe budskabet i emnefeltet
Avatar billede huset Praktikant
22. maj 2007 - 12:28 #6
Enig, men findes der færdige nyhedsbreve man kan bruge ?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. maj 2007 - 15:34 #7
ikke mig bekendt..... Det er et spørgsmål om at tilmelde sig en masse nyhedsbreve (Hvis man ikke allerede er det) og så kigge dem igennem og få inspiration....

Prøv demoen på http://www.wannafind.dk/products/einformatik.php
Avatar billede borghoffmeyer Nybegynder
25. maj 2007 - 15:39 #8
Hvis du ønsker at udsende et nyhedsbrev, men ikke selv har noget funktionalitet på jeres site til dette kan jeg varmt anbefale mailchimp (http://www.mailchimp.com) det er meget brugervenligt i mine øjne og der er styr på sagerne mht spam osv. Det koster en skilling pr mail der udsendes, men så håndterer den også det hele for dig.

se demo video her: http://www.mailchimp.com/movie.phtml

Var sådan noget du ledte efter?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
25. maj 2007 - 16:24 #9
Det vil jeg da godt nok kalde MEGET (ekstremt) dyrt.....
Hvis bare man sender 50.000 emails, så er det billigere at få en dedikeret server med sit eget mailsystem + 2x400 Mbit linie hos wannafind.....