Avatar billede eksplayer Nybegynder
21. maj 2007 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Om php include

Jeg er begyndt at lege lidt med php include og det er da veldig smart.

Men mit spørgsmål er - bliver mine sider hurtigere vist hvis jeg bruger include til større scripts, end hvis jeg havde alt kode i min index-fil?
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. maj 2007 - 11:28 #1
Nej
Avatar billede bwyan Nybegynder
21. maj 2007 - 11:30 #2
Nej det bliver bare mere overskueligt efter min mening :)
Avatar billede eksplayer Nybegynder
21. maj 2007 - 11:39 #3
Ok, det regnede jeg egentlig også med - tak for afklaringen :)

michael_stim: smid et svar så deler jeg point ud...
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. maj 2007 - 12:40 #4
Nej tak, samler ikke på point.

Min "filosofi" er: Bruger man koden mere end en gang, inkluder. Bruger man den kun en gang, skriv den direkte på siden. Bruger man funktioner, saml dem i en php-fil.
Avatar billede eksplayer Nybegynder
21. maj 2007 - 14:33 #5
Tak - gode pointer :)