Avatar billede rshrshrsh Nybegynder
21. maj 2007 - 09:00 Der er 3 kommentarer

HP DV6306 og XP Home ?

Hej Alle

Bilka/Netto har solgt en HP DV6306EU Notebook med Vista Home Basis.
Men jeg ville gerne have en XP Home på, men det kan ikke lade sig gøre, da XP Home sp2 ikke kan finde en del af det hardware der er i maskinen.
Jeg ville have XP Home på, da nogle af mine gamle programmer ikke kan køre på Vista og mit homebank har en del problemer og eksternt hardware ikke køre på Vista Home Basis.
Så er der NOGLE der har en ide, hvordan men får XP Home til at køre på sådan en HP maskine ?

/Rene
Avatar billede skamf Nybegynder
21. maj 2007 - 12:31 #1
Her er driver til dv6000 Modeler i Xp

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&cc=us&lang=en&dlc=en&product=1842155

Her er hvad du har i din maskien husk Og tjek efter , men som jeg husker er Det os brodcom Wlan i den maskine og normal netværks kort som der er driver til øvers
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericDocument?docname=c01041217&cc=us&dlc=en&lc=en&jumpid=reg_R1002_USEN
Avatar billede rshrshrsh Nybegynder
21. maj 2007 - 22:52 #2
Tak Skamf

Tak for det hurtige svar, det hjalp meget.

Men jeg mangler 3 driver:
1. CoProcessor
2. PCI Device
3. SM Bus Controller

Men du får de 60 point

/Rene
Avatar billede skamf Nybegynder
22. maj 2007 - 12:42 #3