Avatar billede mummikiks Nybegynder
20. maj 2007 - 21:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Billede af tegnestift

Hej Experter

Jeg er ved at lave en A3-plakat, hvor jeg skal bruge tegnestifer (fiktive - billeder af tegnestifter) i forskellige farver til at illustrere en opslagstavle.

Hvis man finder nogle rundt på nettet, så falder kvaliteten meget efter at man fjerne det hvide og laver transperant baggrund. Jeg har forsøgt i en times tid, men jeg opnår ikke den kvalitet som skal bruges når plakaten er A3...

Findes der ikke nogle steder på nettet hvor man kan finde en fed tegnestift i forskellige farver?
Avatar billede superflydk Nybegynder
20. maj 2007 - 22:32 #1
Langt de fleste har et fornuftigt digitalkamera nu om dage, eller kender nogen der har. Se om ikke du kan skaffe et, og lav dine egne "tegnestift-billeder" - så bliver opgaven også meget sjovere :D

Beklager, men kender desværre ikke et sted hvor du kan finde billederne.
Avatar billede gnuhest Nybegynder
21. maj 2007 - 13:52 #2
ja meget sjovere a lave selv.. bare man ikke er så doven som mig selv.. ;D
Avatar billede radion Nybegynder
22. maj 2007 - 12:01 #3
hos sxc.hu kan du i hvert fald finde en del, om de så er i den rigtige vinkel er en anden ting.

sxc.hu er en gratis billeddatabase, hvor man skal tilmelde sig ( gratis ) for at hente billederne i highres

søgeord: tack eller thumb pin

http://www.sxc.hu/browse.phtml?f=search&txt=tack&w=1&x=0&y=0
http://www.sxc.hu/browse.phtml?f=search&txt=thumb+pin&w=1&x=0&y=0
Avatar billede mummikiks Nybegynder
24. maj 2007 - 15:47 #4
Hej

Det er altid sjovt selv at lave sådan noget, men ville da være oplagt hvis nogen havde lavet et godt stykke arbejde.

radion du får pointene.. Jeg fandt dog ikke hvad jeg skulle bruge, men synes hjemmesiden var god..

Smid et svar
Avatar billede radion Nybegynder
24. maj 2007 - 16:37 #5
sxc.hu er en fantastisk side, jeg bruger den til rigtig meget, pga. dens kæmpe database og den licenspolitik