Avatar billede suzyam Nybegynder
20. maj 2007 - 20:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søgefunktion i XP Home virker ikke.

Jeg har på en noget klodset måde fået fjernet søgefunktionen i XP med et program. (muligvis start up) Den er i startmenuen, men jeg får kun en blank side frem, som jeg ikke kan bruge til noget. For li'som at fuldføre værket, har jeg fjernet alle restore punkter, så den mulighed er al'så også væk. Har på fornemmelsen der findes een der kan hjælpe, med den utrolige viden der findes her inde.
På forhånd TAK.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2007 - 21:01 #1
Højreklik på Start -> Egenskaber -> Fanebladet "Menuen start" -> Tilpas -> Avanceret -> Flueben i "Søg"
Avatar billede suzyam Nybegynder
20. maj 2007 - 21:08 #2
Hej vejmand. Desværre ..... der er flueben i ruden søg.
Avatar billede m_claus Nybegynder
21. maj 2007 - 10:55 #3
har du Mcafee på maskinen ?
Avatar billede suzyam Nybegynder
21. maj 2007 - 14:32 #4
Nej, jeg har Eset NOD32
Avatar billede m_claus Nybegynder
21. maj 2007 - 14:38 #5
Enten reinstallere sp2 (og patch's) eller
repair din windows xp installation med CD'en også på med SP2 bagefter (og patch's).

Eller

brug filmon og regmon til at se hvor det går galt henne.
Avatar billede suzyam Nybegynder
21. maj 2007 - 22:20 #6
Hej m claus. Kunne nøjes med af afinstall windows pc-søgning, og derefter install den igen. Du fik skubbet til de rigtige brikker, så læg et svar ind, så kvitterer jeg med de lovede points.
Tak for hjælpen.
Avatar billede m_claus Nybegynder
23. maj 2007 - 14:17 #7
uhu!