Avatar billede flashdevil Nybegynder
20. maj 2007 - 20:39 Der er 10 kommentarer

Remote file

Hej

Jeg har et php script som jeg bare brugt på mange forskellige servere, men nu skal jeg bruge det på en ny server.

Problemet er at når jeg kalder det så siger den bare:

Remote file:http://mitdomæne.org.uk/mitphpfilnavn.php

Istedet for at outputte til fra databasen som det burde.

Desuden syntes jeg det er mærkeligt at den skriver

"mitdomæne.org.uk" når domænent
egentlig bare hedder: "mitdomæne.org"

Nogen ideer ?

/h
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. maj 2007 - 20:48 #1
Den må du nok lige forklare lidt nemmere.
Har du evt. et link til det du oplever?
Avatar billede flashdevil Nybegynder
20. maj 2007 - 21:10 #2
Her er et link:

http://capisci.org/TECS/games/qualifyScore.php

Men det sjove er at det outputter fint i browseren, men når jeg kalde scriptet fra flash så skriver den bare det der remote file halløj.

Fatter det ikke :-/

Spørg endelig hvis der noget fra min første beskrivelser der ikke giver mening, ved ikke lige hvordan jeg ellers skal forklare det :-)

/h
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. maj 2007 - 21:28 #3
Det der med Remote Halløj, hvad er det helt præcist?
Avatar billede flashdevil Nybegynder
20. maj 2007 - 21:43 #4
når jeg kalder scriptet fra flash og jeg så kigger på kommunikationen kan jeg se at den blot outputter : "Remote file:http://mitdomæne.org.uk/mitphpfilnavn.php "

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN">
<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=iso-8859-1">
<title>www.capisci.org</title>
</head>
<frameset rows="100%,*" border="0" frameborder="no" framespacing="0">
<frame name="site" src="http://capisci.org.uk/TECS/games/qualifyScore.php" marginwidth="0" marginheight="0" noresize scrolling="auto">
<noframes>
<body bgcolor="#ffffff">
<p></p>
</body>
</noframes>
</frameset>
</html>
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. maj 2007 - 21:53 #5
Kunne det ikke tyde på en fejl i din flash kode så?
Avatar billede flashdevil Nybegynder
20. maj 2007 - 22:04 #6
nej desværre ikke..kan se at den kalder scriptet som den skal, og der har virket mange gange før.

mystisk.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. maj 2007 - 22:52 #7
Hvordan er det nu med Flash, og kald af ting på tværs af domæner?
Avatar billede flashdevil Nybegynder
20. maj 2007 - 23:24 #8
Tror ikke umiddelbart at det er det, for så kommer den op med noget "cross policy file " halløj.
Avatar billede flashdevil Nybegynder
20. maj 2007 - 23:25 #9
Flash brude jo helle ikke kunne styre hvad php'en outputter
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. maj 2007 - 08:03 #10
Jeg tror du må vise noget kode, måske både fra php og flash.