Avatar billede larsen89 Nybegynder
20. maj 2007 - 19:17 Der er 3 kommentarer

Problemer med trådløs mus

Hej

Jeg har fået kastet en trådløs mus i nakken, og står nu med et problem.

Jeg plogger modtageren i USB-porteren, og den registrerer og installerer det, som den nu skal. Min mus vil dog stadig ikke virke. Den som skal registrere bevægelserne lyse ikke (rødt), som en mus ellers gerne gør ;-)

Jeg har selvfølgelig skiftet batterier flere gang.

Modellen er en Targus AMW2002EUK

På forhånd tak.
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
21. maj 2007 - 08:27 #1
Hvis den er tilsluttet pc'en via usb så prøv at skifte usb port, og hvis du bruger usb hub uden egen strøm så prøv at sætte den i en af computerens egne usb porte.

Prøv også at hente de seneste drivere fra producentens hjemmeside.

Hvis intet af dette virker så prøv den i en anden computer, kunne jo være at musen er defekt.
Avatar billede mrhan Nybegynder
23. maj 2007 - 01:44 #2
Kender ikke den specifikke mus du har, men på min USB mus findes der en tænd og sluk knap, måske din osse har en sådan. Hvis den ikke vil lyse rødt når du kører den over en overflade så er det jo musen den er galt med og ikke en driver. Måske er den simpelthen slukket, er da værd at se efter. På min mus er det en meget lille sort knap i bunden af musen.

VH
mrhan
Avatar billede pcmw Nybegynder
27. maj 2007 - 20:48 #3
Tjek bios, et eller andet sted kan man enable - disable usb mus og keyboard.
Det er et vildt gæt.