Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
01. juni 2001 - 22:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

partioner

hej alle små med \"nørder\"
Okey..jeg har nu været så smart at komme til at partitione mit 52GB drev om til NTFS...fra fat32...er der ikke en måde man kan lave den om til fat32 igen ?..ellers så er jeg på den da jeg har en del data jeg nødig vil miste på den :(...hvis der ernogen der kan/vil hjælpe stakkels lille mig....så må i meget gerne gøre det :-)

AMATØR MED STORT  = MIG :-/
Avatar billede dar Nybegynder
01. juni 2001 - 22:07 #1
Du kan IKKE konverteredit drev om til fat32 fra ntfs!
Avatar billede dar Nybegynder
01. juni 2001 - 22:10 #2
Men du kan jo jage en eller anden disk i maskinen og så kopiere alle de data du ikke vil miste over på den. Så kan du bare formatere din egen og kopiere dem tilbage og vupti! Så er du tilbage i fat32!
Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
01. juni 2001 - 22:13 #3
jaja ok det kan jeg jo godt men 40 GB det er aligevel en del at flytte over :-( det tager over 025830583948905 år (ikke tages bogstavligt :-)..)
Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
01. juni 2001 - 22:15 #4
hvis der er nogen der ved hvor partition magic kan hentes fra vil jeg meget gerne have det at vide...da det skulle kunne gøre..
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2001 - 22:30 #5
Jo du kan nemt konvetere fra ntfs til fat 32 uden at minste data med partition margic., så det er et forkert svar du at accepteret. ;o)unholy_tronic
Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
01. juni 2001 - 22:33 #6
øhhh kom igen ? \"så det er et forkert svar du at accepteret\" den fik jeg ikke lige helt :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2001 - 22:36 #7
Du aceptere et svar som siger at du ikke kan konvetere fra ntfs til fat 32 og jeg siger du kan og du er selv inde på det med partition magic, det er det jeg mener. Så lige til min egen lille undersøgelse har du ICQ unholy_tronic ?
Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
01. juni 2001 - 22:39 #8
ja det har jeg det er 66921649
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2001 - 22:47 #9
Du er ikke online?
Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
01. juni 2001 - 22:52 #10
øhh jeg har lige formatet c..har du messenger ? min messenger er ccaassppeer@hotmail.com :-)..heheups...
Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
02. juni 2001 - 02:09 #11
okey nu har jeg så fattet det..sorry...men når det er første gang man er her så er det ikke helt nemt at vide :-) ...min fejl....det er det med point jeg mener...kan det tages tilbage ? :-)
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2001 - 02:23 #12
Nob kun hvis vedkommende giver dem tilbage, men skidt nu med det. ;o).
Avatar billede unholy_tronic Nybegynder
02. juni 2001 - 21:49 #13
ok...men nu fandt jeg så enden lige Partition magic og en lang liste med en masse licence til forskellige progz...så nu har jeg fået min HDD tilbage :-) rart...men det med point...ved jeg så til en anden gang  :-)