Avatar billede steffen8260 Nybegynder
19. maj 2007 - 22:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Software publish

Hej,
Jeg har lavet en msi pakke jeg gerne vil have published ud på mit domæne...

Når jeg går ind i group policy og prøver at tilføje pakken under software installation kan jeg ikke vælge "publish".. checkboxen er bare grå... jeg kan kun vælge assigned og advanced..

Hvordan kan det være at den er grå??
Avatar billede screem_brille Novice
19. maj 2007 - 22:59 #1
hvis du gør det under computer og ikke under user så kan du ret sikkert.
Avatar billede screem_brille Novice
19. maj 2007 - 23:05 #2
jeps har lige testet, når man vælger sw under computer er den ikke valgbar, men under user er den. (det var det modsatte jeg skrev før, huskede forkert)
Avatar billede steffen8260 Nybegynder
19. maj 2007 - 23:13 #3
hehe er måske lidt dum men hvor vil går jeg ind for at ændre det på en user?
Avatar billede screem_brille Novice
19. maj 2007 - 23:29 #4