Avatar billede dallezuper Nybegynder
19. maj 2007 - 18:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mangler et banner, anbefalinger?

Hejsa,

Skal have lavet et banner til en webshop, men har aldrig fået lavet noget før, så vil høre om nogen kan anbefale en til opgaven.

Måske er der nogen herinde, der er intra. i et samarbejde om at få dette lavet?

Hvis der er en herinde fra der er intra. så kan vi kommunikere på mail eller msn efterfølgende.

Mvh
DG
Avatar billede Kengun Praktikant
19. maj 2007 - 21:00 #2
Avatar billede dallezuper Nybegynder
09. januar 2008 - 20:07 #3
En eller anden læg et svar! =)
Avatar billede Kengun Praktikant
09. januar 2008 - 20:25 #4
ikke nødvendig med noget til mig :)....og 200 points for det her er alt for meget også :)
Avatar billede dallezuper Nybegynder
09. januar 2008 - 21:01 #5
oaky =). Helt iorden. bare læg et svar, så skyder jeg pointene til dig. Det er helt iordne.
Avatar billede Kengun Praktikant
09. januar 2008 - 21:08 #6
okay :). Men jeg synes at du selv også skal smide et svar så snupper du nogle points tilbage :)
Avatar billede dallezuper Nybegynder
09. januar 2008 - 21:45 #7
Du får hele puljen! God aften!
Avatar billede Kengun Praktikant
09. januar 2008 - 21:48 #8
hehe, god aften til dig også :)