Avatar billede casio Nybegynder
19. maj 2007 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne Photoshop CS3 Beta

Jeg kan ikke få fjernet min Photoshop CS3 Beta, så jeg kan få installeret den endelige release!

Den er ikke at finde inde under installer/fjern programmer. Jeg kører WinXP.

Så har jeg fundet ud af at Adobe har lavet noget der hedder CS3clean, men den hjælper mig heller ikke. Den siger noget med error ascii og traceback?

Så har jeg prøvet at afinstallere gennem installationsfilen, men når den så skal til at gå i gang, så står den der linie der viser hvor langt den er nået bare stille, og computeren arbejder ikke.

Nogen der kan hjælpe? Så ville jeg blive OVER lykkelig!!
Avatar billede weblex Nybegynder
19. maj 2007 - 17:59 #1
Der er en lang opskrift her, som du måske kan bruge:

http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=kb401492
Avatar billede casio Nybegynder
20. maj 2007 - 22:16 #2
Ja, den har jeg godt set, men jeg turde ikke gå igang med at rode i regedit - var nemlig lige inde og kigge i den, og flere af de ting der står man skal fjerne, har jeg slet ikke liggende... ?
Avatar billede casio Nybegynder
23. maj 2007 - 21:12 #3
Så prøvede jeg at fjerne det manuelt efter Adobes opskrift. 70% af det der skulle fjernes havde jeg ikke, men jeg slettede det jeg havde af det. Efter jeg havde gjort det synes jeg generelt at min computer kører langsommere. Den skal tænke bare jeg åbner et explorer vindue op. Og det er selv inden jeg har installeret CS3'en. Men det må jeg se hvordan det går på længere sigt.

Det gode er, at jeg nu gost kunne installere min Adobe Creative Suite 3 pakke.

Tak for hjælpen weblex. Smid et svar så får du points.
Avatar billede weblex Nybegynder
24. maj 2007 - 06:14 #4
svar :)