Avatar billede rah123 Nybegynder
19. maj 2007 - 16:01 Der er 4 kommentarer

Venlig sjæl!

Jeg er nybegynder i access og har brug for en pædagog, jeg har lavet et bogføringssystem til vores lille menighed, programmet er næsten klar men mangler lidt endnu, og i den forbindelse har jeg brug for en, som kunne hjælpe lidt, så hvis der en der ude, som kunne tænke sig at hjælpe mig lidt, kan I kontakte mig på reehan.ashraf@comhem.se. Grunden til at jeg ikke opretter et spørgsmål er, at jeg har flere spørgsmål som skal beskrives mere detajleret, og det kan jeg bedre gøre over mail.
Avatar billede rosco Novice
19. maj 2007 - 18:11 #1
Du kunne jo prøve  at skrive dine spørgsmål her.
Fidusen ved eksperten.dk er at så får andre også glæde af spørgsmål og svar.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2007 - 19:02 #2
Start selv med at lave det du kan, via de simple og gode guidelines der ligger inde på www.html.dk
Når du render ind i et specifikt problem, kommer du herind igen. Så skal vi nok hjælpe dig. :-)
Avatar billede rah123 Nybegynder
19. maj 2007 - 20:58 #3
Jeg har 4 tabeller hvor jeg har forskelige informationer som skal ud i en rapport som skal se sådan ud:
                            Overskrift Aam

Navn    løfte  jan    feb  osv.  Total  Balance
Reehan  2000kr  1000kr 1000kr    2000kr  0kr

Overskriften og år skal vælges via kriterier dvs. man skal tast dem og så skal rapporten komme frem.
Avatar billede rosco Novice
20. maj 2007 - 15:52 #4
Ved hjælp af guiden Rapport kan du vælge felter fra de tabeller du vil have med i rapporten.