Avatar billede bdf Mester
19. maj 2007 - 09:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ramme Spørgsmål

Hejsa Eksperter :)

Sidder og leger lidt med Frontpage 2003 men synes det driller mig lidt!
Jeg vil gerne lave en hjemmeside hvor der i toppen skal være en menu som altid er synlig og når man så trykker på forskellige "knapper" så skifter den nederste del af hjemmesiden.

Hvordan laves dette? har prøvet mig meget frem men det virker desværre ikke :(

M.v.h. ROberT
Avatar billede piyang Nybegynder
19. maj 2007 - 15:52 #1
Hej - jeg er ikke ekspert men prøver at hjælpe.
Du skal lave indexsiden som rammeside med 2 rammer. Den øverste evt. som "logo" og den nederste som hovedside. De efterfølgende sider skal du skrive åbnes i hovedside.
Hvis du vil have siden til at virke som denne: www.oelstykke-sogn.dk
mvh
Piyang
Avatar billede bdf Mester
19. maj 2007 - 16:51 #2
Hov havde helt glemt mit spørgsmål :)  Har fundet ud af det :)
Avatar billede bdf Mester
19. maj 2007 - 19:02 #3
Lukker :)