Avatar billede chap2005 Nybegynder
17. maj 2007 - 21:19 Der er 4 kommentarer

Min com crasher efter og have sat en film igang

Hej Eksperten jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle ligge det her spørgsmål. :)

men mit problem er at min comp er begyndt at Krakke så jeg intet kan gøre. nogle gange genstarter den også af sig selv efter jeg har sat filmen igang. Jeg har prøvet med VLC media player WMP og winamp og den gør det samme ved alle afspilelre så tror ikke det har noget med afspillerene og gøre. men håber i har en løsning. :)

PS: så film på compen her tidliger idag så forstår ikke helt at den gør det her nu :S
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. maj 2007 - 23:05 #1
prøv systemgendannelse..?
Avatar billede chap2005 Nybegynder
17. maj 2007 - 23:12 #2
er der ikk andre muligheder :S
Avatar billede benneharli Juniormester
18. maj 2007 - 00:56 #3
det eneste jeg kan komme på, er at sætte hardware accelerationen med... har en app der crasher hele systemet hvis den er sat til fuld.. som sagt: et skud i tågen
Avatar billede benneharli Juniormester
18. maj 2007 - 00:57 #4
er der nogen fejlmeddelelser? og hvad siger logbogen? (højreklik på denne computer -> administrer)