Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2007 - 19:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Driverne til lydkortet til Asus Aspire 1353XC er sletttet

Jeg er kommet i besiddelse af en ret så gammel bærbar, der bare skulle bruges til at gå på nettet. Derfor slettede jeg en mængde programmer. men åbenbart også diverne til lydkortet

Den gule tegn og i enhedshåntering og ingen lyd

Hvor finder jeg driverne til lydkortet?.

Systemgendannelse eller opdater driver i enhedhåndtering hjælper ikke
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
17. maj 2007 - 23:15 #1
vil lig starte med at sige tror du mener en acer aspire:D

Men prøv hent en driver på nedenstående link

ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/aspire_1360/driver/

hent lyder driveren, ved godt det ikk er lige nøjagtigt din model, men så går du ind og opdatere driveren. filen du henter skal åbnes med Winrar eller winzip.

Håber det var nok:D
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2007 - 23:50 #2
Ja utroligt at jeg ikke lægger mærke til det
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
18. maj 2007 - 00:26 #3
virker det nu eller?
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2007 - 07:46 #4
Jeg har ikke fået det teil at virke, men prøver igen
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2007 - 08:12 #5
Fluebenet i enhedshåndtering er nu væk, men computeren siger stadig ikke noget
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2007 - 08:40 #6
Nu virker det. en af de downloads fra dit link virkede. tak for din hjælp
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
18. maj 2007 - 11:21 #7
Det var så lidt;)