Avatar billede kastrup312 Nybegynder
17. maj 2007 - 12:43 Der er 8 kommentarer

webshop i dotnetnuke

Har nogen overblik/erfaring med at lave en webshop med dankortindbetalinger i dotnetnuke?

Er det tilfældet, vil jeg gerne have nogle hints til dnn version og især hvilke modules, der kan anvendes?
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
14. september 2007 - 15:13 #1
Jeg har også prøvet at undersøge mulighederne...
Har ikke rigtig fundet noget endnu. Så ville nok mene, at det eneste rigtige ville være at begynde at udvikle sit eget modul.
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
25. oktober 2007 - 16:23 #2
Jeg har fundet to shop moduler der kan bruges "SDN Store" & "DNN Store 2.01.00", men har problemer med at få tilføjet betalingsgateway til dankort...

Nogen der har haft heldet med sig?
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
26. oktober 2007 - 15:31 #3
Jeg har fået kontakt til en der er igang med udvikling af det... Så det må være på trapperne. Ellers skal du selv integrere det i et shop modul.
Avatar billede chd Nybegynder
29. februar 2008 - 08:14 #4
Ja, jeg har integreret SDN store med Dankort via dansk betalingsgateway. Jeg vurderer også andre store moduler, f.eks. Alicommerce der er en ny komet på vej. Catalook kan det meste, men er lidt vanskelig at implementere.
Se venligst www.viacms.dk og www.vianetshop.dk
venlig hilsen Carsten Dybkjær
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
24. marts 2008 - 00:00 #5
Hej Carsten

Jeg har forsøgt at bestille en vare på verdensmarked.dk men er kunne ikke se noget med dankort betaling....

Er det fordi det er integreret i paypal, eller har du et modul man kan få fat i?
Avatar billede chd Nybegynder
24. marts 2008 - 10:48 #6
Hej igen. Desværre virker Dankort betaling ikke. SDN store /sysdatanet.com mente at de havde fixet betalingsgatewayen, men desværre har de ikke fået det til at virke endnu. Så du har ret det virker endnu ikke på www.verdensmarked.dk .  Jeg giver dem lidt længere snor, men holder øje med andre muligheder og i sidste ende må jeg vil selv tillempe modulet evt med Alicommerce som ser lovende ud eller det dyreste mest professionelle aspnetstore som DNN core har valgt at anvende. Hører gerne om jeres erfaringer.
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
25. marts 2008 - 15:45 #7
Det mente jeg nemlig også, men hvad med sådan en som catalook?
Har den mon integreret Dankort Gateway?
Avatar billede chd Nybegynder
25. marts 2008 - 16:52 #8
Ja, Catalook skulle have Dankort integrering til Wannafind i følge deres hjemmeside.