Avatar billede foxy777 Nybegynder
17. maj 2007 - 11:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Optage en video i Counter Strike

Hej,

jeg leder efter et program der kan optage en video i counter strike source. Jeg har før haft et program jeg ikke kan huske hvad hed, men det kunne også kun optage 30 sekunder af gangen. Det ville være fedt hvis nogen kendte til et program, der er gratis, og kan optage lidt længere tid af gangen.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. maj 2007 - 11:40 #1
Avatar billede foxy777 Nybegynder
17. maj 2007 - 12:36 #2
Nej, ikke lige. Jeg synes ikke rigtigt jeg kan få det til at virke.
Avatar billede mwm77 Nybegynder
17. maj 2007 - 16:33 #3
Hej.

Her er løsningen til dit problem. Du kan bruge programmet "Fraps". Det er et specielt udviklet software program netop til at optage direkte fra spil. Det kan bruges i alle spil og er yderst brugervenligt og nemt at gå til. Håber du kan få nogle timer til at gå med det.

          Mvh..MWM