Avatar billede jamiros Novice
17. maj 2007 - 02:00 Der er 4 kommentarer

Projektorienteret programmør søges til fælles projekter

Jeg er uddannet grafisk designer med speciale i webdesign.
Har mindre kendskab til asp, men ellers er det design-delen og derunder flash og generel markedsføring. Sidder til hverdag i en leder stilling(kreativ chef) i et større online firma.

Jeg sidder pt. med et projekt jeg gerne vil have ført ud i verden, men har måtte erkende at hvis det skal gøres optimalt, skal der nok en partner med programering som speciale med ind i billedet. Gerne selvlært og mellem 25-35 år og fra Århus området.

Så står du og mangler de kreative indspark eller bare sidder med spændende projekter, men mangler design og markedsføringsdelen - så kunne det være vi skulle finde sammen om dem.

Er du ligeså tændt på at udvikle mindre eler mellemstore projekter, så skriv!
Avatar billede bauerdata Nybegynder
17. maj 2007 - 09:57 #1
Avatar billede nico26 Nybegynder
17. maj 2007 - 13:13 #2
Du er velkommen til at kontakte mig:
http://www.nlundgaard.dk/kontakt.aspx
Avatar billede jonhauge Nybegynder
21. maj 2007 - 18:46 #3
jeg vil også meget gerne kontaktes på 31 62 62 04 eller jon@jonhauge.com
Avatar billede j4k0b Nybegynder
25. maj 2007 - 14:10 #4
hej jamiros,

Du er meget velkommen til at kontakte mig med lidt info om dit projekt.

latterlig_subnet@yahoo.dk

Jeg kan selv tilbyde god erfaring indenfor udvikling af webapplikationer. Herunder ca. 4 år med PHP og MySQL og sproget som jeg primært arbejder med i dag, Python sammen med PostgreSQL database. Desuden har jeg egen dedikeret Linux Debian server hostet på en 100 mbit linie hvor projektet evt. kan ligge uden omkostninger, så længe trafikken er rimelig.

smid en mail så snakker vi om det