Avatar billede paaskesen Nybegynder
16. maj 2007 - 15:51 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Comodo Vs. Avast

HEj jeg skal have installeret noget virus scanner på min computer. Men hvilken en skal det være. Det skal bare være en der er gratis. JEg har fundet frem til Avast virus scanner og Comodo virus scanner, men jeg kunne godt tænke mig at vide om der er andre som er bedre eller hvilken en af disse to jeg skal vælge..

Mvh Påskesen
Avatar billede Jensen DK Novice
16. maj 2007 - 18:20 #1
Du skal have Avast som virusscanner og Comodo som firewall,det virker rigtigt godt.
Derudover er der AVG viruscanner og zonealarm som firewall.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
16. maj 2007 - 19:36 #2
Her er en opsætningsguide til Comodo firewall.
http://www.nordicnature.net/tutorials/comodo/cf24wiz.htm
Avatar billede paaskesen Nybegynder
17. maj 2007 - 14:34 #3
Mange tak for jeres svar.. Men skal avast ligne en media player. Jeg har hentet den gratise avast virus scanner men det ligner mere en media player en en virus scanner. hehe..
Avatar billede Jensen DK Novice
17. maj 2007 - 15:16 #4
Det er helt ok og så er den på Dansk.
Avatar billede paaskesen Nybegynder
17. maj 2007 - 16:36 #5
okay bare iorden takker
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. maj 2007 - 18:10 #6
Paaskesen, inde på Avast hjemmesiden kan du finde en masse forskellige skin du kan dl. til den.
Avatar billede paaskesen Nybegynder
19. maj 2007 - 17:23 #7
ja det har jeg fundet ud af..