Avatar billede sjh Nybegynder
16. maj 2007 - 10:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Log på messenger 2 gange

Findes der en måde at logge på messenger 2 gange, altså jeg har 2 computer som jeg gerne vil være logget på med samme konto ??

Måske en slaks proxy, som kan styre det så jeg får de samme beskeder på dem som er logget på.. findes det ??

Skulle måske lige sige at det skal ske inden for samme netværk (Bag en router)
Avatar billede screem_brille Novice
16. maj 2007 - 10:07 #1
nej det er umuligt.
Avatar billede sjh Nybegynder
16. maj 2007 - 10:18 #2
Og det er du sikker på ??

Intet er umuligt, før det modsatte er bevist.. :D
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
16. maj 2007 - 10:29 #3
Jeg mener heller ikke at det kan lade sig gøre - det styres jo fra dit Messenger/Windows Live ID, som du logger ind med. Dvs. hvis du allerede er logget ind og prøver fra en anden maskiner vil den endelig smide dig af den første maskine eller give dig en fejl om at du ikke kunne logge på.
Avatar billede sjh Nybegynder
16. maj 2007 - 10:38 #4
Ja det ved jeg godt ;)

Men det kunne jo være der var nogle som havede lavet en slaks proxy for MSN, sådan at det er "proxy" som logger på MSN og så kan man logge klinter på den "proxy" som så ville sende til dem som er logget på den ("proxy")

Det kan sakkens lade sig gøre.. men.. om der er nogle som har lavet det.. det er jo det :D
Avatar billede screem_brille Novice
16. maj 2007 - 10:44 #5
i den her sammenhæng kan du sagtens sammenligne din router med en proxy, og nej det kna ikke sagtens lade sig gøre.
Avatar billede sjh Nybegynder
16. maj 2007 - 11:03 #6
Det er fordi Du ikke forstår hvad jeg mener..

Først startes en "Local MSN Server" som logger på fx. "MS MSN Server" og der efter logger man "MSN Client" på "Local MSN Server" som så sender/modtager data fra "MS MSN Server" og derefter sender det til de "MSN Client" som er logget på "Local MSN Server"

Det kan sagtens lade sig gøre, da alle "MSN Client" kan logge på via. SOCKS 4/5 eller HTTP-proxyserver. ;)

Men som sagt så skal der jo være en som har lavet programmet :D
Avatar billede screem_brille Novice
16. maj 2007 - 11:42 #7
ok, så kan det sagtens lade sig gøre, men hvorfor spilder du så vores tid, når du allerede ved det kan lade sig gøre, men bare ikke findes ?

og om klienterne logger på via en proxy eller ej, ændrer ikke på  at AL godkendelse ligger på MSN´s servere så når du prøver at logge på med klient nr 2 så vil klient 1 logges af.
Avatar billede sjh Nybegynder
17. maj 2007 - 12:35 #8
Ja nu var det jo ikke om det kunne lade sig gøre, jeg spørg om.. men mere om der findes et program som kunne.. :P

men har fundet noget som måske kan bruges..
http://sourceforge.net/projects/msnproxy/ så må jeg bare se om jeg kan lave et plug-in til den..