Avatar billede p_burns Nybegynder
16. maj 2007 - 09:29 Der er 2 kommentarer

forbindelse til airport extreme netværks harddisk

Jeg har købt mig Apples airport extreme base station. De nye af dem kan forbinde en usb harddisk til netværket, hvilket jeg har haft stor glæde af. Mit spørgsmål er om jeg, fra andre steder end derhjemme, kan lave en forbindelse til denne harddisk.

Burns
Avatar billede p_burns Nybegynder
16. maj 2007 - 10:04 #1
PS. Jeg kører Mac og har en dynamisk ip adresse.
Avatar billede oddj0b Nybegynder
01. oktober 2007 - 15:42 #2
uden jeg har prøvet at arbejde med denne router, kan jeg forestille mig at du giver den et navn via dns og det navn skal du bare skrive i din webbrowser.