Avatar billede enngletop Nybegynder
15. maj 2007 - 22:55 Der er 6 kommentarer

Bolignet falder ned i kb/s

Hej Eksperten,

jeg har bolignet derhjemme og det køre fint især med counterstrike har jeg ping helt ned på 10 20 konstant og det er fedt, men jeg har et lille problem når jeg downloader en torrent fil kan den ligepludselig køre fra 300kb/s ned til 0kb/s også bliver den bare dernede, nogen som kan fortælle mig hvorfor den gøre det, er der ikke en måde hvor man kan undgår det?
Avatar billede kenp Novice
16. maj 2007 - 23:27 #1
Snak med din bolig forening. da de jo kan bloker for den type trafik.
Avatar billede enngletop Nybegynder
17. maj 2007 - 02:09 #2
er der ikke et software som kan går uden om den trafik?
Avatar billede kenp Novice
17. maj 2007 - 18:21 #3
Tror jeg ikke lige du skal satse på. selv om du kunne ville jeg ikke fortælle dig om det, da de jo bloker det af en årsag.
Avatar billede enngletop Nybegynder
17. maj 2007 - 20:08 #4
Det netop det jeg satser på ellers ville jeg ikke oprette denne tråd dum pap,
jeg forstå ikke, hvorfor de bloker netop lige den trafik, hvad så med alt det andet trafik exempel børne porne ik fordi jeg har været inde men hvis fx du skriver "sex" i google så kan du selv gætte dig frem til hvad du kan finde der. du kan selv se systemet er total FUCK UP de tillader dig alt det lort. hvor derimod, bloker for en latterlig port som ingen betydning har, forstår du?!!?
Avatar billede kenp Novice
17. maj 2007 - 23:43 #5
jeg forstår godt at de bloker den. Da bittorrent mest bruges til at hente ulovlige ting på.

Og da P2p generer en masse trafik så vil det faktisk kunne bruge hele foreninges internet forbindelse.

Så hvis du skal have åbnet en port, så skal du henvende dig hos din antenne forening.
Avatar billede enngletop Nybegynder
18. maj 2007 - 14:54 #6
Tror jeg har fundet en fidus. Hvis man downloader flere filer på en gang bliver selve traffiken belastet på en eller anden måde så man kan downloade filerne selvom den port er blokeret,