Avatar billede skateboard Nybegynder
15. maj 2007 - 17:21 Der er 9 kommentarer

Få en fed reference

Skateboard.dk trænger en smule til et design. Så hvis nogen der ude ønsker en fed reference, så er muligheden her.

Designet bliver lagt på et CMS system som kan ses her: www.skateboard.dk/dev/joomla

Inspiration:
www.thrashermagazine.com
www.blackboxdist.com
www.wesc.com/letsgetphysical
www.tonyhawk.com

Simpel design, mørke farver, dødninghoveder, blod, trash, anarki, men aligevel struktur.

Vi har ingen penge, men lover en masse point og en druktur, hvis du bor eller kommer til København.
Avatar billede screem_brille Novice
15. maj 2007 - 17:29 #1
I første omgang har du mere brug for et nyt brugernavn ;)

Fra reglerne:
Brugernavnet må ikke indeholde eller minde om Admin eller CoAdmin, og må desuden heller ikke indeholde diverse ukvemsord, ord der kan være nedladende, racistiske, seksuelle eller lignende. Ligesom indlæg på Eksperten.dk skal holdes i en sober tone, skal brugernavnet også holdes i en sober tone. Det er heller ikke tilladt at benytte navnet på et domæne (f.eks. www_domæne_dk eller domæne_dk) som brugernavn.
Avatar billede skateboard Nybegynder
15. maj 2007 - 17:41 #2
Sejt at man så overhovedet kan få lov til det, uden at blive gjort opmærksom på det. Det kalder jeg sku god validering (LOL). Man kunne måske lave noget validering der siger tekst_txt kunne minde om et domæne og så spørge...

Men nej, for alle læser jo betingelser igennem inden de oprette sig! Eller noget...

Nå men spørgsmålet er åben til admin enten giver mig et nyt brugernavn eller lukker min konto.

Ellers tak for en konstruktiv tilbagemelding
Avatar billede snowball Novice
15. maj 2007 - 20:52 #3
skateboard_dk: Jeg har tildelt dig gratis Pro medlemsskab indtil torsdag d. 17. maj 2007, kl. 12:00 så inden da bedes du venligst ændre dit brugernavn til et som overholder gældende regler. Dette kan gøres på http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=prefs - tak.

Snowball / Admin
Avatar billede skateboard Nybegynder
16. maj 2007 - 10:31 #4
Yo alle glade :-)
Avatar billede snowball Novice
16. maj 2007 - 11:09 #5
Tak for det :)
Avatar billede zero6dk Nybegynder
27. maj 2007 - 17:37 #6
kan godt lave et design, men kan i så selv sætte det op?
Avatar billede skateboard Nybegynder
28. maj 2007 - 10:27 #7
Sætte det op, skal vi nok selv klare! Det vil være super fedt, hvis du er klar på at hjælpe til.

Skal du bruge noget information?

Takker!
Avatar billede zero6dk Nybegynder
28. maj 2007 - 12:17 #8
hmm... altså har i tænkt jer at siden skal indeholde det samme som den gamle? og skal alt have samme positioner?
Jeg er selv snowboarder og surfer, så tror jeg ved hvilken stil i leder efter ;) Smækker lige Lords oof Dogtown på og kommer i stemning :)
Avatar billede skateboard Nybegynder
28. maj 2007 - 12:32 #9
Vi vil gerne have en top med logo til venstre og plads til banner i siden. Under den vores hoved menu som den er nu.

Venstre kolonne skal bestå af vores tag board evt. med diverse ting under også som nu.

I midten skal der være plads til nyheder i 2 kolonner med 3-4 ned af, dem kan man så klikke sig ind på læse det hele.

Ved siden af nyhedes teaserne skal der være plads til at poste flyers og events/happenings osv... tekst elller grafikker.

Hvis der er plads vil vi gerne have vors quick links helt ude til højre og de skal max vise de sidste 10 til 20 links så laver vi en funktion som man kan bladre frem og tilbage. Max bredde er 1024*768.

Ellers har du frit slag....

Du kan lige mail mig på misterag@gmai.com så kan du få min messenger adresse.